דירה בוורשה

דירה בוורשה
דירה בוורשה

דירה להשקעה בוורשה

מגפת הקורונה לא עצרה את התנופה בשוק הנדל"ן בפולין או את ההשקעות בו, ולא גרמה לישראלים לעצור לרגע את רכישות הדירות בפולין.

אמנם ישראלים לרוב מחפשים דירות קטנות ויחסית זולות – אך לא רק. אנחנו עדים למגמה חדשה – רכישת דירות יוקרה המיועדות להשכרה לטווח ארוך.

בוורשה, כמו פטריות אחרי גשם, קמים מגדלי יוקרה למגורים, ממש "מנהטן" של פולין. המגדלים ממוקמים ב"פריים לוקיישן", סגורים ומאובטחים, עם בריכות שחיה, חדרי כושר ועוד, כל מה שנדרש למגורי יוקרה או לשהייה בתנאים של בית מלון 5 כוכבים.

חברות הבניה מציעות לרוכשי הדירות "דיל": רכישת דירה חדשה מקבלן, ביצוע עבודות הגמר, ריהוט ואבזור מלא של הדירה בסטנדרט גבוה וחוזה שכירות לטווח ארוך (בין 5-10 שנים) עם שכר דירה קבוע. ההשכרה מנוהלת על ידי חברות גדולות ומתמחות בניהול רשתות בית מלון/דיור להשכרה.

האם דירה להשקעה בוורשה מתאימה לכולם?

נכון, לא מדובר בהשקעה ה"מתאימה לכל כיס". מחיר הדירה, (דירה בוורשה, או דירה באזור וורשה) כולל הגמר והאבזור המלא, הוא כ 21,000 – 23,000 זלוטי למ"ר, דהיינו – דירת סטודיו בוורשה, כ-30 מ"ר תעלה בין  600,000 – 700,000 זלוטי, וחוזה השכירות יבטיח תשואה של כ 6% נטו על ההשקעה. משקיעים רבים רואים הזדמנות דווקא ברכישת דירות יוקרה בוורשה, בירת פולין, כי הם מאמינים בעליית שוויין בתום תקופת השכירות. דמי שכירות קבועים נותנים "שקט נפשי" לרוכש הדירה והופכים אותה להשקעה כמעט ללא סיכון. עלויות שוטפות של תחזוקה הדירה מוטלות על חברת הניהול.

לקוחותינו בוחרים יותר ויותר באופציה זו: להשקיע סכום גבוה אבל לרכוש דירה יוקרתית במרכז העיר, מיוחדת, בסטנדרט גבוה, המיועדת לפלח שוק שאינו מושפע מתנודתיות זמנית של שוק השכירות ובכך מבטיחים לעצמם תשואה קבועה ובטוחה לאורך שנים ועלית שווי הנכס בסוף התקופה. לאור כלל הנתונים הללו ניתן לומר באופן די בטוח כי השקעה בדירה בוורשה הינה השקעה נכונה ומומלצת.